Subject: FW: Varjupaikade MTÜ pöördumine
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 16:41:27 +0300

From: Anni Anete Mõisamaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 19, 2025 4:07 PM
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: Helle Ruusing - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Varjupaikade MTÜ pöördumine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Liisa-Ly Pakosta

Pöördun teie poole Varjupaikade MTÜst, Eesti suurimast koduta loomadega 
tegelevast organisatsioonist, seoses veterinaarseaduse muutmise eelnõuga, 
mille raames on arutletud nii koerte kui ka kasside kiibistamise ja 
registreerimise kohustuslikuks muutmist. Teame, et kasside kiibistamise osas 
ei ole poliitilist konsensust ja otsus on edasi minna vaid koertega.

Mõistame, et kasside kiibistamisega seoses on üles kerkinud mõned murekohad 
ja vastuargumendid. Oleme koostanud kokkuvõtte, kus selgitame need murekohad 
lahti. Kokkuvõte on manuses. Me loodame, et otsus ei ole veel kivisse 
raiutud ja et leiate aega meie pikaaegse kogemuse põhjal kirja pandud 
selgitusi lugeda.

Lugupidamisega,

---

Anni Anete Mõisamaa

Kommunikatsiooni ja annetuste kogumise juht

Varjupaikade MTÜ

+372 5342 5337